Promenix i heels, good idea!

Tisdag 8 Juni:

Mamsens födelsedag idag!
Men henne firar vi senare, i helgen. :o)
Har inte träffat mamma sen syrrans födelsedag, en snabbis då. Och innan dess vet jag inte när sjutton det var. Träffar aldrig familjen längre, förutom syrran nån gång ibland... :oS

Idag iaf jobb, jobb, jobb...
Dags att promenera iväg dit då. Ringer Jenny. Hon är ledig och får slå mig följe så man får lite gåsällskap för en gångs skull...

Eftersom Jenny ändå inte vill gå så snabbt utan lite lugnare så tar jag på mig heels...
(och så äre andra paret nya jeansshorts som jag köpte i förra veckan, vita!)



...men jag blir tvungen att byta skor innan vi kommit halvvägs ens!
Min ena stortå vill dö! Skon försöker amputera bort den! :o(
Som sagt, sommar = skavsår! Av ALLA jävla skor! Hata!! :o(


Jenny går en sväng i grannaffärerna och så handlar hon lunch. Sen kommer hon tillbaka till mitt jobb och jag tar lunch med henne.
Passar på att sitta ute i solen på baksidan... men solen går i moln och vi fryser. :oS
Hur som var det trevligt! :o)
Och maten var god!
Vi åt typ ciabattabröd med kebabröra och ost i. Min pasta- och baconsallad. Och melon. :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0