Playing zombies...

Måndag 7 Juni:

Idag så har visst Bebis bestämt sig för att hon verkligen tycker om mig och vill absolut gosa!
Men jag ska iväg och jobba och har annat för mig innan det.
Måste tex hinna göra sit ups...
Hon fattar dock inte detta och svansar efter mig som en jäkla svans! Och när jag försöker göra mina sit ups, helst ifred tack! Ja då ska hon gå runt en och stryka sig mot en! Jävligt störane kan jag meddela! Att putta bort henne gång på gång hjälper inte heller! Shit alltså, vilken jobbig jävel!
På toa får man inte heller gå ifred nej! Då ska hon också bara stryka sig emot en. Men jag ooorkar och hinner inte med det just nu!! Så jag bara puttar bort henne.
Vad gör hon då? Då sätter hon sig i hörnet i duschen och surar. Mupp.

Jag drar till jobbet!
Promenix dit... jobba... promenix hem!

Dagens middag: Gårdagens taco left overs! Mums!! :oD
Och till efterrätt äter jag vaniljglass med 3 år gammal lakritssås!
Ja alltså, bäst före datumet gick ut för över 3 år sen tydligen - men fuck, jag dog juh inte!!! ;oP
Lite mörk choklad och lakrits på det! :o)


Movietime med älsklingen!
Ser på Paranormal activity. För hon vågar inte kolla på den ensam, min lilla kyckling!
Jag retas såklart och försöker skrämma henne.
Zombie är också med på det och leker död. Han vill kanske leva upp till sitt namn..? ;oP
Och åter igen, nej det är inte fotat mitt i en rullning
utan den där jävla freak-katten ligger juh och sover sådär!!! :oS


Alltid lika roligt när Youtube mörkar ner videon så man knappt ser nåt...
..men tjaa, det är iaf när jag leker med Mickis fejs och vrider om det lite.
Jag hade iaf kul! :o)


Hon är min docka! Jag får göra vad jag vill med henne! Så det så!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0