Party lite här och där...

Lördag 5 Juni:

Har tagit extrapass i helgen, så är inte ledig som jag egentligen skulle varit...
In och jobba då.
Promenerar till och från jobbet.

Från jobbet direkt en sväng förbi blivande (?) svärmamsen,
som älsklingen varit och käkat glass och druckit nån öl med.



Jag knäcker en cider och dricker i solen med dem.
Sedan bär det av hemåt...




Så såg jag ut på jobbet idag. Nu hemkommen.



Dags att piffa till sig lite extra inför kvällen. :o)
Lite smink då. Lite smycken. Heels och parfym. Good to go!



Jaaaa jag är en mupp!!!



Matlådor ätna.
Tar en sväng förbi Stallbacken och dricker en varsin öl på uteserveringen...
..medans jag SMS:ar med mupparna och kollar läget inför ikväll.

Till slut är vi överens om att mupparna ska komma hem till oss, så vi går hemåt igen och inväntar dem.
De tar dock sådan tid på sig så vi måste roa oss själva.
Vi drar igång Singstar! ;oP

Sen kommer de där två, först ena och sen den andra...
...men nu får de fan ta och lyssna på oss också när vi skrålar för fulla muggar!
Jaaa självklart får de också sjunga mellan varven om de vill, fast Thomas vill juh inte.



Efter att ha avverkat ett antal Sing Starlåtar känner vi att det nog är dags att svänga våra lurviga på krogen istället... så Thomas skjutsar ner oss på stan.

Först blir det Crocs Inn där Jeanette och Johan är.
Men sen drar vi vidare ner till Sailors Grave. Jeanette följer med.

Drunkos!!





På Sailors Grave sen blire lite sura miner från de där andra två när jag tydligen fick lite för mycket (oönskad!!) uppmärksamhet!
Jag flirtade fan INTE med nån... :oS
Jag vart iaf ditchad vid ett bord när Mickis och Jenny gick ut och rökte och snacka...
....försökte passa det där jäkla bordet vi hade men fick nog efter ett tag när 3 snubbar desperat försökte få min uppmärksamhet... alla på samma gång också! Orka! Jag stack...



God natt-dags...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0