Kubb i Dalaparken och öl på CP...

Onsdag 23 Juni:

På kvällen, efter att ha vilat och stretchat och haft mig, blir det till att gå och sätta sig i Dalparken.
Blir kubb där med RFSL... och lite andra människor med. :o) 


Världens sötaste lilla flata:



Hon är bara min!
Och hon gör det hon är bäst på:
(Ja hon är bra på att häva öl... men inte det jag menade,
utan att bara vara så jävla SÖT, det är hon bäst på!!! Kolla skrattgropen liksom!!!
)




Jag lyckades sätta mig ner på gräset någorlunda diskret utan att se ut som en pensionärstant tror jag... eller tja förmodligen inte. Hehh... 
Osminkad och jävlig såklart. Kan juh inte ha på en mask i solen heller!



Heheh cutie...



Tommie fick lov att vara toalettvärd... ;o)



Disa kom också ner... efter att Mickis lovat att vara hennes sugamama också för kvällen.



Första omgången kubb skippade vi att vara med på.
Men andra omgången lyckades jag bli övertalad... och då körde vi då. :o)
Första gången ever jag spelade kubb! Hehh...



Johan gav mig ett nytt vackert smeknamn: Paris Hilton. :oS
Och då skulle givetvis min syster också ha ett, hon fick bli Lindsey Lohan... :oS



Jag och Mickis var förbjudna att vara i samma lag!
Jaja... jag psykade henne istället varje gång det var hennes tur. ;oP



Dom dansar... men dom förlorar! Så de så.



Nu börjar de nog ge upp hoppet och tröstkramas istället. ;o)



En trudelutt också mitt i omgången...



Kram kram...



Disa vill visst ha mer uppmärksamhet...



Okejokej...



Back to business...



Jag och Disa hade extra förhinder när det skulle kastas bakåt mellan benen...
...inte så jävla lätt med klänning va!!? :oS



Det kom förbi en tjej med hundvalp... och den lektes det minsann med i en evighet!
Mickis försökte tom köra hundtricket på några brudar på andra sidan parken... :oS




Mer kramande...





Vidare mot CP... och uteservering.




Disa försöker vara rockig... hehh...




Camilla har stoppat blommor i mitt hår... :o)



Nu rör vi på oss...
Mickis har fått en av mina blommor... men hon vill inte visa! :o/




DÄR har vi blommon bakom hennes öra!
Som hon motvilligt tvignades bära! SÖT!! :o)



McDonalds på vägen hem...



Hemma sen vill drunkot duscha... och röka, samtidigt.


Gonatt...
Kryper i säng... och jag menar kryper - för det är SVÅRT att lägga sig när man har ont överallt!
Tur att jag varit sansad... hade nog varit jobbigt om jag varit aspackad nu!! :oS



Och aaaahhh vad underbart att få höra i efterhand att någon går och hittar på saker om oss... känns som vi går i lågstadiet... fattar inte riktigt...  undrar mest vad hon trodde att hon skulle vinna på det hela.... och varför ta mitt namn i sin mun, vi känner inte varandra... Cheesus liksom...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0