Jäkla problemkatt! :o(

Onsdag 16 Juni:

JOOOOBB öppning till stängning!
RIKTIGT SEG DAG... Det var bara att leta efter något att göra hela dagen - och inga varor fick vi!!! :o/ Känns så jäkla trist och meningslöst sånna dagar... men det är juh bara att uthärda och kämpa på...

Fuskade idag igen. Tog bussen till och från jobbet. Fan va dålig jag är!!! :o(

Mötte dom andra vid slussen (i Södertälje) efter jobbet.
Där satt dom och lapade sol och drack öl... Mickis, Jenny, Jeanette, Johan och nån tjej som jag inte kommer ihåg vad hon hette...
Jag var trött och seg efter jobbet. Lite grinig sådär... :oS
Fick en Breezer i näven iaf! :o)
Satt där ett tag... svepte några Breezers...


(Ååå vad gott det hade varit med alla dessa uppradade framför sig!!! ;oP)


Sen skulle Mickis hem och se fotboll. Jag ville förbi McDonalds först och få (sen) middag! Blev upphämtade där av Ola och Annica... och fick skjuts hem.

Hemma efter middagen upptäcker vi sen att det där jävla kattkräket har vält min underklädeslåda jag lämnat på soffan... och kissat på kläderna!!!!!!!! :o(
Hur länge orkar man med detta... Shit alltså... :oS
Jäkla problemkatt alltså! :o(
Vad gör man...!?! :o/
Jag och Mickis bråkar som följd av detta och går å lägger oss sura...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0