Jag förtjänar en medalj!!

Onsdag 2 Juni:

Börjar den härliga onsdagsmorgonen med en promenad till jobbet och mensvärk!!
Ååååååå jippiiiiiiiiiiiii....
Ja visserligen är jag glad för att jag åter igen fick mensen i tid igår, så som den skulle komma!
Ja som älsklingen inte riktigt förstod mig... när jag gnällde igår om att "kan den inte komma nu då!?" "Vadå VILL du ha mens!?" Nej jag vill inte det egentligen men jaaa jag vill ha en jämn menscykel. Det är mycket enklare så! Inte för att jag "oroar" mig för att jag skulle vara gravid annars (ehhm rätt omöjligt det va!!) men av andra anledningar! Enklare så! ;o)
Hur som helst, nu den underbara jävla mensvärken då!
Mmhhhmmm kändes hela dagen som att någon försökte slita ut inälvorna på mig. HÄÄRRRLIGT!!!
Men det är bara till att le ändå... eller försöka iaf!
"Hur kan jag hjälpa dig?" :oS



Sugen på köttfärssås på lunchen! Man har sina cravings!! ;o)
Den här är god! Speciellt när man häller över alla grönsaker och geggar ihop det i såsen, MUMS! :o)



Idag fick det bli mellanmål också på jobbet! :-O
Mmmm yoghurt och fruktsallad!
JAG ÄLSKAR FRUKTSALLAD!!! :o)



Efter jobbet skall jag träffa Jenny och äta middag med henne.
Promenixar till Max och möter henne där.
Mer mums idag alltså!
Min älskade FAJITASALLAD! Me love! :o)


Shit vad man ätit... bara en massa gott idag!!! :oD
Men det tycker jag att jag är värd! Så det så! Överlever juh och fungerar någorlunda normalt trots att någon försöker slita ut inälvorna på mig!!!
Jag borde fan få en medalj!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0