Catfight...

Torsdag 17 Juni:

Så här vackert ser det ut i hallen hos oss när jag kliver upp.... och boven i dramat kommer och poserar bredvid sitt verk. :oS
Mickis hade hängt McDonaldspåsen från gårdagen på dörrhandtaget. Den har han rivit ner, vält, rotat fram matresterna - chickenvings över halva golvet... och sedan har han avslutat kalaset med att pissa på påsen!
Gud vad man älskar den där katten när han visar sina charmigaste sidor...


Jaja... innan jobbet hinner jag (nätt och jämnt) att springa iväg och sola en sväng...
...och sedan får jag sällskap på promenad till jobbet av Jenny. :o)
Jobbar hela 3 timmar idag. Sedan LEDIG 3 dagar iaf. :oP

Kvällen spenderas med att fortsätta det underbara kattbråket med flickvännen... :oS
Men vi blir sams iaf... jag och hon alltså. Inte jag och katterna.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0