Bootcamp!

Måndag 21 Juni:

Är ledig egentligen... men idag har vi nån eventgrej med jobbet. Vet inte vad vi ska göra, för det är hemligt.
Men vi skulle tydligen vara både inom- och utomhus. Och vi skulle tydligen först få jobba hårt och sen få belöning för det.
Vi skulle vara klädda för fysisk aktivitet, ha med oss ombyteskläder och skor, badkläder och handduk - och det skulle tydligen finnas tillgång till dusch under dagen...
Träff på Bårstafältet 9:45.
Låter som friluftsdag..!?! :oS
Trodde man vuxit ifrån sånt när man slutade i skolan... 

På vägen dit, jag promenerar, så ser jag två söta kaniner...



Har svårt att hitta de andra först men sen så...

Vi får reda på att det blir BOOT CAMP för oss idag!!! :oS
Vi ska få träna hårt. Och tävla mot varandra i två lag.

Nelly är domare.



Vi andra får jobba hårt...



Efteråt.
Efter ungefär femhundra miljarder armhävningar, situps, utfall, skottkärregång, plankan, drops, hopp och studs och gud vet vad senare...
Vi överlevde!



Mitt lag. Det oranga laget.



Vi var "Landslaget"...
Joo joo, Du gamla du fria..



Gröna laget...



...The Shoeladies.



Efter hårt arbete (delvis ute i regn!!!) och värkande muskler blire picknick!
Mackor, gifflar och kexchoklad.




Dags att röra på oss...



...en promenad mot Hotell Skogshöjd.



Vår belöning efter boot camp'en = SPA!




Relax...
...det är tyst och skönt. Bara vi där.



Vi ska få pedikyr. Jag först! :o)
Skönt!!!! :oD
Men efteråt börjar mina tår flagna lite..!? :oS



Jaja... nu dags för bubbelpoolen! :oD  
Och en Breezer! :oP



Mer relax... bara hänger...
...men det är varmt och jag känner att jag börjar bli alldeles FÖR trött och seg.
Det finns ett litet kallbad! Den lockar! Lär man juh piggna till av!!! ;oP



Jepp, jag doppade mig i den!!
3 gånger!
Skönt som fan! :o)
Dom andra tyckte nog kanske det var lite kallt... men hey jag är finne! ;oP



Avslutar med att basta lite också, ja jag är juh finne (!!), medans de andra duschar..
..sen får jag juh ha duscher för mig själv också. Nice. :oP



Dags för middag då!! Snacka om att man är hundrig nu!
Blir Ceasars uteservering.




TÖRSTIG!!!



Äntligen mat!!
Jag åt från grillen. Med klyftpotatis - som är gömt där under köttet. :o)
MUMS!!



EFter middagen äre dags att gå hemåt!



Bara en pistop hemma dock. För ombyte!
Bara att hoppa i "träningskläderna" från tidigare idag igen.
Nu lite powerwalk med Mickis och Lelle. :o)
Börjar gå längs kanalen...





Såhär ser det ut nu vid butiksbygget i Rosenlund. Går snabbt där.



Hem igen...


Dags att rensa kattlådan också...
Shit asså...

Kan jag bara få dö nu... hehh...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0