Bakislunch: Grillkorv - Bakismiddag: Tortellinigratäng!

Söndag 20 Juni:

Bakisdag! Seeegt...
Men jag är glad ändå!! För jag lyckades supa bort min tandvärk igår!!! YEY!! :oD

Orkar till slut släpa oss ut vid två typ... Willys. Måste handla käk!!
På hemvägen äter vi glass! Provar Magnum Gold.
Gick ner... men jag kommer inte köpa det igen.
Sen hem och grilla korv! :o)



Dagens bakislunch:
Grillad tjock korv med potatissallad och sallad till. MUMS!! :o)



Och till middag blev det inte heller nån bakispizza, utan hemlagat! :o)



Tortellinigratäng med fetaostsallad till. MUMS!! :o)


Kvällen tillbringas i soffan.
Flickvännen min somnar, givetvis, som vanligt då.
Och jag kollar på en chickflick...
Å så skäms jag för att säga det... men jag smygkollade lite lite lite på sammandragningen av det där jävla kronprinsessbröllopet!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0