Asiatisk buffé, sedan slacking i solen...

Tisdag 22 Juni:

När jag vaknar på morgonen har jag fan ta mig ont i hela jävla kroppen i princip! :o/
Snacka om träningsvärk deluxe!
Kommer juh liksom knappt upp ur sängen!
Känns som det var väldigt smart att vi inte körde någon stretchning efter den där förbannade bootcamp'en... :oS
Går som en jävla kryppling nu...
Jag beslutar mig för att stretcha lite nu på morgonen... sedan köra några armhävningar och några sit ups på det... och sedan mer stretching!! Känns lite skönare efteråt!
Dags att rulla ner mot stan... ja för gå är svårt, så ont har jag...

Möter Jenny och Tommy för lunch.
Asiatisk buffé blir det! :o)

Första omgången...



Ready to EAT... ;oP




Andra omgången...



Nää orkar inte mer än två omgångar... hahah, det får räcka! :o)



Nu... matkoma!! Uufffffff....



Vi säger hejdå till Tommy.
Dags att ta en tur i lite affärer och kika... :o)

Och sen blire att tralla upp hemåt. Men inte hem. Gräsmattan!
Här ska lapas sol! :o)
Kan säga att det såg PATETISKT ut när jag skulle försöka sätta mig ner på gräset...
... SHIT... jag är verkligen som en 85-åring just nu. Tar tid... :o/



Soooool, vi behöver sooool!!!
Ser juh, jag är nästan lika blek som Jenny! ;o)



Gräset var nyklippt, skönt. :o)



Mickis joinade oss efter att ha slutat på jobbet.
Jag tvingade på henne mitt diadem med rosett!
Hon var inte så lycklig över det. Den blev inte långvarig på hennes huvud, hehh...




Det är varmt...



Min CUTIE!!!!



Vi påbörjar gnabbandet redan ute i solen...
...och fortsätter hemma sen. Och blir såklart osams. :o(
Bråk, bråk, bråk...

Till slut llyckas vi bli sams igen.
Och Mickis lagar SEN middag till mig, eller oss då. Ja jag hjälper juh till förståss... :o)
Stekt potatis, bacon och ägg blire. Mums!


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0