Börjar dåligt, avslutar bra. ♥

Måndag 5 Juli:

Mickis går till jobbet. Jag känner mig som skit, vaknat femtusen gånger inatt. Orka hosta och nysa ihjäl sig alltså. :o( Är helt död. Sover till halv ett!!!

När jag till slut släpar mig ur säng är jag fortfarande helt död. Känner mig assjuk. :o(
Bänkar mig i soffan och rör mig inte mer än till kylskåpet och tillbaka för några mackor.
Vill mest bara dö och få slut på lidandet...
Seeeeeeg dag!

När älsklingen kommer hem sen på kvällen tar vi en promenix till hennes farmor, måste vattna blommor.
Och sen går vi ner på stan. Inte kul att bara sitta hemma. Man blir så uttråkad!!! Även om man är sjuk och helt slut... Och mat måste vi juh ha!
Det är dock sent, så inte mycket som är öppet.

Det blir pizza på Dalahörnet, uteserveringen. :o)



Och så spelar Micaela lite. Och det blir en öl till det.


Sen går vi hem. Inga större utsvävningar här inte.
Lugn och trevlig kväll.
Var skönt att komma ut och få frisk luft, slippa lägenheten och soffan ett tag.
Och var mycket trevligt att umgås med världens sötaste flickvän!

Det bästa jag vet = Somna i hennes armar!


Shit, om det inte framgått eller förståtts innan så måste jag klargöra det nu igen.
Jag är så jäkla kär. Och så lycklig. I henne. Med henne. Min fina.
Jag älskar min fina Micaela!! Bästa ever!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0