Sailors Grave, min grav...

Lördag 3 Juni:

Ja, Camilla kom över på kvällen, i slutet på sista matchen... och hon och Mickis drack öl. Marko också. Men sen stack Marko och Sanna efter matchen. Och de där två fortsatte att dricka öl...
...så jag öppnade mig en Breezer. Dock kände jag inte att det var läge att supe mig full.
Vi, eller mest de där två, körde Singstar. Jag kände inte att min hals riktigt ville det.
Sen...
Mickis: "Jenny undrar om vi ska komma till Sailors eller..."
Jaha... "Hur ska jag veta..." :oS
Jaajaaa visst, dom vill juh festa, så jag får väl byta om. Kilar in på badrummet, drar på mig ansiktet lite snabbt och drar på mig en klänning... jahaja, ska vi dra eller? :oS
Hoppar in i en taxi.

Hello Sailors...



Drunkos...



Drunkos lånar min kamera...



Min fina har fått en del färg!



Posera! Eehhh orka! Är inte direkt på topp vaffan!
Jag visar hur jag känner mig istället!



Mmm kände mig inte på samma nivå som resten av människorna på stället va... hahah...



We lööööw each other!
Och som Camilla säger: "Ni kompletterar varandra så bra!" Japp!




Posera! Okok, suuuure...



Skål...




Det är värst vad det poserades då!!!
Inte jag som fotat, min kamera var på vift...
...eller så vare jag som var på vift...!? Förmodligen både och!



Man märker iaf vem som hade hand om min kamera...




Ska vi gå hem till dig, eller hem till mig..? :oS




Efterfesten följde hos Jenny.


Vi var dock inte så på. Så jag och Mickis drog hem rätt snabbt.
Man kan juh liksom gå hem och mysa istället...

Jag var rätt sansad, även om jag fick skäll där under kvällen för att jag var så tråkig och nykter. Förklaringar om att man vart sjuk etc hjälpte juh föga... Och man blir juh lätt rätt irriterad på folk som är stupfulla om man själv är rätt klar i huvudet... så jag försökte avhjälpa det där sen i ren desperation genom att svepa några lakritsshots (=godis!! Heheh) men det gick inte så bra... Vart ändå inte på samma nivå, ehhm tack å lov...!? :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0