Grillat skare va på sommaren!

Tisdag 29 Juni:

Jag är ledig från jobbet även idag. Mickis är och jobbar såklart.
Jag mår dåligt och orkar inte släpa mig upp från soffan ens på hela förmiddagen!
Mensvärk = Oh so nice... not!! :o(

På eftermiddagen sen släpper det lite efter att jag äntligen fått i mig en värktablett. Lite städ då... och sen ut på balkongen för att hinna få lite sol.


Sol, saft och Spotify. :o)



Solstrålar this way please...



Är lite sent ute idag... men men...



När älsklingen kommit hem från jobbet sen blire fotboll...
...och sen grillar jag lite kött.


Mickis mår mest bara dåligt hela kvällen och är grinig. Hon har blivit sjuk... :o/
Så mycket mer än att glo på fotboll bara blire inte ikväll...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0