FUSSBALL!

Lördag 3 Juli:

Seg dag. Varmt!! Man dör juh liksom...
Orkar inte mycket.
Mickis dammsuger. Jag sätter på överdragsklädseln på käksstolarna. Sen är man rejält död. Hehh...

På eftermiddagen går vi ner till Grekiska for food!
Ja och träffar Marko och Sanna. :o)
Käkar där. Och sedan går vi hem till oss och bänkar oss i soffan för fussball!
Vi hade egentlgien i början av veckan planerat att gå till O'Learys med dem idag och se fotbollen.
Men nu tog vi det hemma hos oss istället...
Två kvartsfinaler idag!

Mellan matcherna promenixar vi den långa vägen till Willys och köper lite godis till nästa match!
Godiset är dock så klart slut redan innan matchen börjat! Hahah...

I slutet av andra matchen kommer Camilla också över. Hon är dok inte så intresserad av fotbollen, utan kommer mest för sällskap. Och öl. Hon och Mickis och Marko dricker öl. Inte jag. Jag och min gravida extrasyster håller oss till de starka grejerna i form av Cola Zero! ;o)

Lugna puckar kör vi på idag. :o)

Inga bilder tagna. :o/
Men det var mycket trevligt att träffa och umgås med bror och extrasyster igen! :o)
Även om jag var seg, knaprade allergitabletter och sniffade nässpray... hehh...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0