Först jobb, sedan bakissöndag...

Söndag 24 Januari:

Känner mig fortfarande typ full när jag vaknar, för att klockan ringer. Men det är bara att bita ihop. Hoppa in i duschen. Och så springa hela vägen över bron och till bussen! JOBB! :oS
Kände mig faktiskt otroligt nog mänsklig hela dagen på jobbet!
Men sen efter jobbet när jag tog bussen till stan så slog bakfyllan till och blev direkt illamående. Men det höll inte i sig så länge... kramar med en söt flicka hjälper juh...
Bakiskväll då med film, chips och pizza!!! :oD



Måste juh bara visa skillnaden...
Jag äter och skär min pizza i fina slicar. Mickis äter inifrån och ut! ;oS


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Xmickis

De e Inge fel på det!!! Hehe

2010-01-28 @ 09:08:23
Postat av: Xmickis

De e Inge fel på det!!! Hehe

2010-01-28 @ 09:19:08
Postat av: Oh Mira

Ehhm joo det är lite konstigt... men mycket sött! ;oP Puss!

2010-01-30 @ 20:29:29
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0