Spaghetti med ost- och skinksås!

Söndag 10 Januari:

Jag bjuder Jenny och Mickis på mat efter jobbet.
Jag skulle ha lagat spaghetti med köttfärssås men efter åsikter och kommentarer om oliver i köttfärssåsen så sket jag i det och gjorde spaghetti med ost- och skinksås!  
Färsk parmesan på så klart också... Me love it!


Spaghettin var ingen bra, fel märke... måste sluta köpa det märket...
Och såsen blev ingen bra heller, alltså den var juh ätbar... men inte alls så god som man vill. Osten var för mild, så måste köpa annan ost också i fortsättningen! Och så våga krydda mer.... Var för feg nu eftersom jag var osäker på om Mickis skulle klara av stark mat...

Jag är så jävla feg och osäker när det kommer till matlagning. :oS
Jag känner också att jag börjar bli alltför tjatig med maten... så jag måste fan börja hitta på annat att laga snart! Det här går juh liksom inte, samma rätter om och om igen... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0