Quinoasallad med lax!

Torsdag 7 Januari:

Jenny bjöd mig och Mickis på middag hemma hos sig.
Mickis fick välja mellan fisk och kyckling... så det blev fisk. :oS
Jenny lagade quinoasallad med lax...
och jag åt alltså fisk för första gången sen jag var typ 6 år gammal.
(Har juh visserligen smakat en liten bit på tonfisksallad och så lite sushi också, hos Oskar.. men det räknas knappt... för det har mer varit på smaka-planet än äta... :oP)



Hahah cute, Jenny hade köpt en egen liten Cola-flaska till Mickis eftersom hon hellre vill ha vanlig Cola än Zero, som vi juh dricker... ;oP






Jag åt faktiskt upp nästan hela laxbiten!!! Lite stolt över mig själv! ;oD



Efter maten rökning... Inte jag. Dom andra idioterna.. Hahah.. ;o)

Och sen fucking jävla Glee på TV... :oS
Plus diskussion om dåliga tv-serier så som Days of our lifes etc.
Just shoot me.... ;oS


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0