Oskars köttfärssås!

Måndag 12 Januari:

Dagen börjar med att jag får skäll per telefon... pga att det jag ska göra idag tydligen är fel... :oS Har redan fått skäll för detta hela helgen... Men ja, jag gör det iaf.

Jag är ledig och åker till Nacka för att hälsa på Oskar.
Han skall få bjuda mig på middag och underhålla mig ikväll.

Eftersom brudarna dissade min köttfärssås med oliver redan utan att smaka så blev det juh inget av det... så istället får jag Oskar att laga sin supersmarriga köttfärssås till mig!!
Han får snällt ställa sig vid spisen alltså... :o)


Och så mobbas och retas han som vanligt... ;o)
Och eftersom jag gett honom nytt material att mobbas för dagen innan när jag skrev på facebookchatten "Inga snacks!!! Jag har lagt på mig några kilon..." så var det juh kanske väntat att han inte skulle kunna motstå och ja...
- "Fan va' tjock du har blivit!"
- "Va'!?" :o(
- "Hur kan man gå upp och ner i vikt sådär mycket?"
- "Mehh..."
- "Det var juh bara två veckor sen vi träffades!"
Varpå jag springer och gömmer mig i soffan och under filten!
- "Du vet ju att jag bara skämtar!?"
KILLAR!!!!








Och JA, självklart smällde jag i mig chips sen på kvällen... Mmm suck, sån är jag...

Vi kollade på serier och snackade sen...
Oskar snackade om 2012...
...och sen så snackade vi mer "om oss" också... om att vi bara ska vara vänner nu... hur detta skall funka och så... Ja vi får se... :oS  Det är ju svårt så klart och jobbigt och komplicerat och gud vet vad... men fan, jag vill inte förlora honom, tappa bort honom ur mitt liv. :o(

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0