NYÅRSAFTON!!!

På nyårsafton jobbade jag först!
Sen hem och muppa, helt off. Prata lite i telefon, blev ännu mer off för att festa.
Vet inte hur jag lyckades få på mig kläder och komma iväg till slut!!?
Mötte iaf upp Mickis vid bussen och så åkte vi hem till EH.

Hemma hos EH var vi till en början bara 4 stycken som skulle äta middag tillsammans, plus katterna. De andra tjejerna började att laga mat. Jag lekte med katterna. :oS
Jag och Disa blev bondis minsann, till och med så hon fick följa med mig in på toaletten sen - jag går inte på toa ihop med andra, som andra tjejer gör. Men Disa fick följa med! Hahah... (Ja alltså Disa katten, inte Disa min syster.)






OMG, så jävla het!!! ;oP
Nej jag har inte fotat folk bakifrån så mycket bara för att jag är feg och blyg (vilket jag visserligen är) utan för att det var någon som var så sablans jävla het i sina baggypants så man helst skulle velat äta upp henne... Heheh ojjsan.. ;oP



Lång och otålig väntan på att potatisgratängen skulle bli färdig.



Cleo vill också ha uppmärksamhet..
Och äntligen är maten klar!!! ;oP




Party! Nån är helt borta och fucked up!
"Det här minns jag inte!"
Men SÖT är hon. :o)



Mina partybrillor visade sig vara värsta partytricket!
Alla ville bli fotade med dem... Nåja inte alla men många... :o)



Jag i original.
Sedan bytte de andra tjejerna sina profilbilder på Facebook till dessa de med! ;oP





Övriga gäster lyckades jag inte få med på bild.
Eller något alls över huvud taget efter tolvslaget...


Kvällens mupp: Mickis? Helt fucked up! Så borta. Fråga samma sak om och om igen... osv.
Fast nej, kvällens mupp måste bli JAG!!! :o(
Helt off bara. Kände mig inte full men hade nog en snefylla.
Även om jag tycker om Mickis vänner så saknade jag mina vänner och så... Och var bara messed up. Ringde och messade folk. Grinade till och med lite nån sväng där... Var bara en jävla tråkig mupp! Uschh...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Disa

WTF?!?!? Måste ha en katt som heter Disa.

2010-01-12 @ 18:29:26
Postat av: Oh Mira

Jepp, and it's verrry cute!!! :oP

2010-01-18 @ 15:49:28
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0