Limerick!

Jag och Jenny käkar pizza på Rimini.
De har inte fått någon leverans av salami - så min vanliga pizza är körd. What to do!?! Jaja kör banan och curry istället då... Mums...
Så hem till mig och hänga, övermätta och illamående typ - som vanligt alltså.

Sen ringer Mickis.
Hon och Jeanette har varit på hockey och är på väg till Södertälje nu igen. De är fulla, har snott en toasits (don't ask, hahah) och vill att vi ska komma och möta dem på krogen! Och hör och häpna - vi gör det! Jag och Jenny drar ner på stan och möter dem, trots att vi är spiknyktra. Men de där två var fulla nog åt oss med! Hahah...
Mitt villkor var dock att jag skulle få lov att röra toasitsem slicka lite på den... (*kräk* Nej uschh, gjorde jag såklart inte - till skillnad från vissa andra som snurra den runt halsen och grejer!!! Shit...)











Som vanligt lät jag mig INTE bjudas på några drinkar. Mickis däremot körde hårt. Shit.. Men nej, jag kan bara inte det där med att ta emot nåt. :oS

Sen när vi skulle hemåt var juh Mickis dygnrak också och jag och Jenny fick i princip bära henne över bron och hem till mig. Shit...

Kvällens bästa var nog att jag såklart var tvungen att säga till tösabitarna i gult och svart att jag var Djurgårdare!!! Muhahahahaaa...


Kvällens mupp: Efter att ha sett mig pussas med min flickvän hela kvällen. Vid hemgångsdags..
- "Kan jag få ditt nummer?"
- "Ehhm... nej."
- "Jag kan ringa dig som vänner bara."
- "Ehhm nej, jag ger inte ut mitt nummer."

Hade han frågat Mickis däremot så hade han nog fått hennes nummer... ehhm ja... Hon ger juh sitt nummer till alla så... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0