I'm a slut, yes I am!!!

Det är jul, så självklart har jag klätt upp mig.
När jag kliver in hos Oskar i Nacka och går ut i köket, där lampan är tänd så upptäcker herrn det såklart direkt!!! Min klänning är supergenomskinnlig!!! Shit...
I min spegel här hemma så var det inte riktigt så farligt, är rätt mörkt i mitt kök... Men ja, när han påpekar att man ser rakt igenom så inser jag också det. :oS
Vad ska man göra då? Det är bara att bjuda på det... Hahah...
Vi säger att det var en extra julklapp till Oskar! Hoppas han uppskattade klappen nu! *flin*
Jaja liksom, shit happens... Nu har jg lärt mig detta iaf! Legging till den klänningen!! ;oP

Syns inte så bra på bilderna hur genomskinnlig klänningen är (valde juh att inte ha hans halllampa tänd när jag fotade outfiten, hahah)... Så inga slampobilder... ;o)






>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0