Fläskfilé med hasselbackspotatis och bearneisesås!

Fredag 8 Januari:

Daniel hämtar mig från jobbet och vi handlar mat.
Sedan lagar vi mat hemma hos mig. Eller ja nu ska jag inte vara sån... HAN lagar mat och jag vispar ihop såsen.
Det blir fläskfilé med hasselbackspotatis och bearneisesås!
Lyxigt - och gott! ;oP
Så sällan jag äter KÖTT! :o)



Efter maten åker Daniel iväg och skall hämta en film hemifrån.
Jag passar på att gå in på boxen och spela lite Vegas mot Oskar. Bara en liten liten stund.... men det var fan skönt att få spela lite igen!!!! Även om det gick åt helvete för mig!!! Så länge sen nu så jag tappat fan allt, borde komma igång och spela mer igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


När Daniel kom tillbaka med filmen så var det då dags för filmtittande och efterrätt.
Efterrätten = Chokladpudding med kiwi och grädde! Mums!



Sen poppade Daniel lite popcorn också till filmen.
Vi såg Populärmusik från Vittula! :o)

För övrigt sumpade Mickis sin Vita månad den här kvällen. Hon var ute och drack. Och hon kom hem till mig på natten när jag och Daniel just kollat klart på filmen.
De två körde lite wrestling eller nåt, vet inte vad man ska kalla det, innan Daniel åkte hem sen...
Och så fick jag leka barnvakt sen och se till så hon inte drog iväg mitt på natten, stupfull. Så fick se till så hon somna innan jag kunde sova själv.. Annars hade hon garanterat dragit, för hon var lite grinig på mig tydligen!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Xmickis

Snacka skiiiit! jag va inte grining! Sluta ljug för bloggen kvinna hahaha

2010-01-18 @ 15:46:31
Postat av: Oh Mira

Näänää absolut INTE! Det var därför du inte ville pussas med mig och inte ens titta på mig...!!? Undrar vad det kan ha berott på i så fall... Hhmmm... :oS Hahah, puss!

2010-01-18 @ 15:53:38
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Xmickis

Jag vet fan inte... men tjurig kan jag väll ändå inte ha varit, måste ha jävlats med dig bara haha puss puss!! =D

2010-01-18 @ 16:11:42
Postat av: Oh Mira

Jaja sure, vi säger så! ;o)

2010-01-18 @ 16:16:41
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0