EH + Hamnmagasinet!

Hemma hos EH, som fyller år...




Tydligen viktigt att fotas!
Kung - Mickis stora kärlek... ;o)



Så söt...



Något ölspel, som jag kände mig för blond för... hahah...
...men full blev jag juh!





Sedan utgång!
Hamnmagasinet igen!
Och joo, visst fan kom de ihåg på Hamnmaggan att vi varit där dagen innan.. Hahah jaja...

Kvällens mupp:
En (okänd) kille kommer fram till mig. "Jag har en julklapp till dig".
Med tvekan.. "Jahaa okej?" :oS
"Vill du veta vad det är?"
Kommer inte ens ihåg vad jag svarade men NEJ jag ville inte veta, fatta juh att man inte ville det...
Hur som. Då böjer han sig fram mot mig, tittar mig djupt i ögonen och tänker kyssa mig!!!
Mina reflexer kickar in kvickt som fan och innan jag ens själv fattat det har jag utan att säga nåt rest på mig, sagt i förbifarten till Mickis och BW typ nåt i stil med "Nej jag pallar inte" och bara raskat iväg och ställt mig på andra sidan rummet! Hahah... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0