CP, Limerick, efterfest + efterfest 2!

Det här var en så jävla sjuk kväll!!!

Den börjades på CP...
























Redan på CP "erbjöds" det trekant... eller försöktes påprackas nästan... Men nej nej NEJ!
Mickis: -"Du får ta det där med henne, för jag är gay!"
Hahah öööhhh okey... men varför ska dom ta diskussionen med mig då, vad ska det leda till menar hon...!? ;oS

Efter CP drog vi vidare till Limerick!
Borde kanske dragit hem istället, för vid det laget var man fan helt waisted redan! ;oS Hahah...

Hur som, på Limerick erbjöds det dans. Och jag ville såkalrt dansa! Ditchade Mickis och Jeanette och ställde mig på dansgolvet och tog över!!! Hahaha... :oS
Mmmhhhmmm var fan omgiven av killar och de där jävla idioterna började fan nästan slåss. Crazy.
Jag dansade till och med pardans, what the fuck. Ja alltså lite sådär halvt ofrivilligt. En kille som ryckte tag i mig och höll rätt hårt i mig... eftersom jag älskar att dansa så orkade jag inte nita honom. Men inte fan fick han iaf hålla sina händer på min röv - som han såklart försökte några gånger. :oS Men jag hade tydligen hängt runt hans hals sen, berättade Mickis dagen efter. :oS Ja jag var rätt full. :oS
Sen när någon kille dansade med Mickis och var lite väl på, enligt mitt tycke, då passade jag på att smita emellan dem och putta bort honom minsann!!! Hahahha, jag är juh bara så jävla charmig! Ööhhh...
Innan stängningsdags där så fick jag också känna lite på några tjejers ilska, inte fysiskt som tur är.. men de var lite arga... Undrade dagen efter vad jag gjort och Mickis försklarade: "Ja du snodde juh deras killar!" Ahhhaaa ja just ja, shit happens... HAHAHHAA... ;oS

NEJ, det var visst inte nog med alkohol och party efter det här... För nu var det dags för efterfest hos Anna!
Stackars tjej, fattar inte varför hon bjöd hem oss!!!
Jag kommer knappt ihåg nåt från efterfesten. Men vet att jag och Mickis gnabbades en hel del, hahah... 
Anna till Mickis senare: "Men jag hade juh räknat med att ni skulle vara sådär nykära". Ehhm jajoo men alltså, gnabbas och hålla på.... hahah..

När vi skulle hem från efterfesten skcikade Anna med oss en hel flaska sprit och groggvirke!!!
Och nej jag och Mickis tyckte inte vi hade fått tillrcäkligt då heller! Så vi hade privat efterfest sen hemma hos Mickis! Ja!!! Vi groggade och dansade... Shit vilka mongon... Hahah... ;oP

Dagen efter vaknade jag i Mickis soffa, kunde se in i sovrummet och se att hon låg däckad över sin säng. Jag fryser som fan och hämtar min vinterkappa från hallen... lägger mig i soffan igen och använder jackan som täcke! Mickis på morgonen: "Varför ligger du här för?"
Öööhh jag vet inte!!!
Vi minns inte vad som hände på natten!
Men det sista jag minns är att Mickis undrar om hon ska följa med mig halvvägs hem...!? Så på morgonen när jag frös och vaknade till trodde jag att hon måste vara sur på mig, så jag vågade inte gå och lägga mig hos henne och tyckte det hade känts fel att bara smita hem medans hon sov...
Ja man kan juh undra vad som hände på natten, hahah...
Men att jag inte tänkte på att stänga balkongdörren istället för att hämta jacka, det behöver vi inte prata nåt mer om va....


Kvällens mupp: Killen som tog hårt grepp om mitt huvud och försökte köra in tungan i min käft trots att jag klart och tydligt visade att jag inte riktigt ville det va... :oS Tvångskyssa någon!?

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Xmickis

Det var ett jävla pussandes på oss haha Men du är ju så jävla cute!!!! =D Puss puss

2010-01-18 @ 12:42:13
Postat av: Oh Mira

Jag tycker juh om att pussas!!! Och sräskilt med dig! ;o) Så känns juh dumt och onödigt att låta bli då!!! ;oP

2010-01-18 @ 15:50:48
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Xmickis

Sant... mycket sant! Plus att jag hade ogillat det starkt om du hade låtit bli!! =) Men du kan fan inte låta bli hahaha oavsett om du vill det eller inte =D

2010-01-18 @ 16:13:28
Postat av: Oh Mira

Du har nog rätt där... ;oP

Fast jag är väldigt envis... så, don't challenge me! För det kommer ingen av oss att tycka om ifall jag klarar av det!!! ;oS

2010-01-18 @ 16:18:18
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0