Melodifestival - deltävling 2

Lördag 13 Februari:

Först Melodifestivaltittande hos mig...
Med Mickis, Camilla och Jenny.

Jag tänder lite ljus och försöker få till lägenheten lite mysigare. :o)




Vi glor på Meloifestivalen då...



...och dricker!



Efter Melodifestivalen vill dom sjunga... Så det blir Lips på xboxen...
...men min xbox är helt fucked up nu och bråkar som fan! :o( :o( :o(




Trots att boxen bråkar så hnner vi sjunga lite iaf!




Men till slut dör den (xboxen) bara, för kvällen iaf. Shit... :o( :o( :o(

Jag och Mickis känner att vi vill fortsätta dricka och festa... medans de anra två drar sig hemåt!
Vi drar till Dalahörnet istället! Hahah...

Och där ser kvällen ut ungefär såhär: :oS













Snart hemma igen....



...för att upptäcka vid dörren att jag sumpat mina hemmanycklar!!!!!!!!!!!!!! :o( :o( :o(


Ja just det, mina nycklar är alltså borta!! :o(
Och Mickis extranycklar hem till mig ligger på hallhyllan inne hos mig. Även hennes egna hemnycklar ligger inne hos mig!! What to do... :oS
Vi går fram och tillbaka över bron och letar efter nycklarna... Går och kollar ordentligt överallt där vi gått, inte så lång väg - bara gått över klaffbron och tillbaka juh! :oS Men inga nycklar nånstans!!! :o(

Till slut måste vi inse att de är borta, så Mickis får ringa mamsen och sin bror. Vi går förbi och hennes brorsa komemr ner och och lämnar extranycklar hem till Mickis så vi kan iaf sova hos henne över natten!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0