Centralbadet + snökaos!

Onsdag 27 Januari:

Daniel hämtar mig efter jobbet och vi åker iväg på äventyr...

Först ett fikastopp på vägen!! Inte ätit på hela dagen, så skönt...
Först 2 bakelser och thé...
Sedan blir det både korv med bröd och pizzaslice med!
Mätt och belåten.


Vidare mot stan då. Och Centralbadet!
Lite svårigheter på vägen, att hitta alltså. Jävla GPS som ville få oss att åka till Göteborg eller nåt... :oS
Vi kom fram till slut iaf.
Blir bad i bubbelbad m.m. Skönt!!! :o)





Det ser rätt fint ut på bilderna... men snöfallet syns juh inte direkt... Och blåsten! :oS




Det snöade iaf en hel del!!!
Och när vi skulle tillbaka till bilen efter badet så kommer viinte riktigt ihåg vart vi parkerat!!!
Ja jag trodde att Daniel hade koll eftersom han körde och parkerade, jag bara hängde på.. Klantigt.
Tack vare GPS:n kunde vi iaf ta reda på ungefär vart vi parkerat... men inte exakt var, för den var inte påslagen JUST DÅ... hahah...
Vi fick iaf gå runt i snökaoset i över 1½ timme och leta efter biljäveln!!! Satan vad frustrerande det var! Och fy vad snöiga och isiga vi var sen!!!

Däääär, där är den!!!!




Och så här vacker (miserabel)  såg jag ut när vi till slut hittade bilen!
Mitt hår var stelfruset! Som en enda stor isklump... Ja jag hade juh gått ut från Centralbadet med blött hår!!! Trodde juh bara vi skulle va ute en kort stund, bara gå till bilden liksom, hahah...



Ähh det syns juh knappt ens på bilderna hur det verkligen var... :o/



Stopp på vägen hem sen också... McDonalds Drive through.
Flickvännen SMS:ade en beställning till mig, så var bara att plocka upp lite mat. Bra av henne, för fan va gott det var att få sig mat sen efter pölsandet i snön, i blåsten!!!


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0