Bakisdagen spenderas i sängen! ♥

Söndag 7 Februari:

BAKISDAG!!!
Kryssning direkt påföljt av (efter)fest hemma hos mig har satt sina spår!
Både på mig och Mickis,
samt min stackars lägenhet!!!
Jag som hade städat innan jag åkte iväg på kryssningen...
Jaja, shit happens...
Obligatoriska bakispizzan, Cola och MÄNGDER av godis!!! Det som jag köpt på båten och det Daniel tog med sig och lämnade....
Jag älskar mitt finska godis!!! Varför kan det inte finnas så god godis att köpa i Sverige!?!?!? Så jävla dåligt!!!
Suku Laku!!
Fazer chokladkaka med Lontoo rae i!!

Vi glor på film och tv, slappar och passar på att mysa extramycket idag eftersom jag skall åka iväg på kurs imorgon med jobbet och övernatta där.Med andra ord får jag och Mickis inte sova med varann imorgon, katastrof!!! :o/
I princip hela dagen och kvällen spenderas i sängen!!! ♥ ♥ ♥

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0