Tur hon har en personal shopper!

Lördag 13 November:

Tagit ledigt från jobbet idag. Trodde juh att jag skulle vara bakis idag efter kryssningen... men nu blev det juh ingen dricka andra dagen. Så jag är pigg, skönt. :o)
Jag och Micaela går ner på stan för en shoppingrunda!
Micaela behöver kläder för en affärsresa hon ska åka på imorgon... så nya businesskläder skare inhandlas. Tur hon har en personal shopper. ;o)

Självklart lyckas jag att hitta grejer till mig själv också, sådär bara i förbifarten! ;o)
Som den här...





Den var en got to have!! Så den fick följa med mig hem! ;oP

Och ett matchande halsband blev det också, från en annan affär.


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0