Överraskades på jobbet...

Fredag 3 December:

Jaha, dags för mig att gå och jobba igen då. Nu får det vara nog med sjukdagar!

Möts av pepparkakor på jobbet.



Jag fixar och trixar hela dagen.
Här har jag fixat ett sätt att exponera våra stövelstöd som finns till försäljning. :o)



Nya skor till exponering...



En massa nytt i festväg, fram i entrén ska det. Partyskor för jul och nyår. :o)



Får en överraskning under arbetsdagen!!!
Mina arbetskamrater kommer in till mig när jag sitter på kontoret och fixar lite grejer i datorn...
Då har blombudet kommit in till butiken och lämnat bud till mig!! :oD
Det är en rosa bukett med ett sött kort - men utan avsändare.
Jag förstår juh då självklart att det är från min söta flickvän och ringer upp henne.



Imorgon är det ett år sedan vi träffades första gången.

När jag kommer hem från jobbet sen får älsklingen ett paket från mig.
Det är ett stort paket med Lego. :o)



Jag stoppar i mina fina blommor i vatten...



...och så är det dags att laga middag.



Efter middagen får jag och Bebis njuta av lite skönsång.





Och sen blir det pyssel för älsklingens del när hon ska bygga ihop sitt Lego. :o)
Lite roligt var det. När hon envisades med att det saknades delar osv, hahah...
...men nog fick hon ihop det iaf. ;o)



Många små delar...



Och så står den färdig. Och nu pryder den vår TV-bänk.
Tror han vill anfalla mitt Eiffeltorn... heheh... Han verkar lite ond... :oS


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0