Mysdag med Bebis, bak och gäster...

Lördag 6 November:

Jag har ledig helg, wohooo...
Och dagen börjar med en riktig jäkla mysmorgon!!
Bebis är också riktigt riktigt riktigt kelig och vill bara ligga i mitt knä konstant, så jag bestämmer mig för att utnyttja läget och klippa hennes klor!
Älsklingen har varnat mig och sagt att man måste vara två som gör det, en som håller i henne och andra som klipper, för hon stretar emot sådant. MEN ICKE! Hon ligger så snällt så i mitt knä och gör ingen som helst motstånd what so ever. Kloklippningen går galant! :oD



En välbehövd kloklippning var det!



Sen äre mer mys som gäller...



Bebis löwes me!



Till kvällen sen får vi besök.
Och då får jag för mig att baka igen då.



Åter igen kärleksmumsdags! :oP



Mumsigt är det och bakelserna slinker ner...



Nån kall slinker också ner för min och Mickis del... ;oP



Bebis får ännu mer gos av gästerna är mycket nöjd med dagen!!! ;o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0