Medelhavsinspirerad kallbuffé kanske?

Tisdag 23 November:

Ledig från jobbet. Micaela är också hemma från jobbet. Hon är svinförkyld, jag smittade nog henne när hon kom hem från Holland för jag hade känt mig halvkrasslig redan då - men för mig tar det juh alltid typ femtonhundra år innan det bryter ut ordentligt! :oS Hellre bli sjuk direkt och ha det överstökat! Hur som är hon sjuk nu och jag är sådär halvkrasslig... :o/
Slappardag hemma då.

På kvällen när Micaela glor på hockey så sitter jag och komponerar bröllopsmeny.
Tror jag kommit på ett bra förslag nu!
Typ medelhavsinspirerad kall buffé blir det nog. Känns rätt bra... :o) På sommaren behöver man inte varm mat och nu blir det juh faktiskt en massa gott iaf! Och typ allt går att förbereda dagarna innan! Nice. :oD Smidigt så eftersom jag tänkt att laga maten själv! ;oP

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0