Man blir så trött...

Onsdag 17 November:

Mer inventering idag. Samma visa med 12-timmarsdag...

Man är inte direkt pigg när man drar iväg tidigt som fan på morgonen...



Det är riktigt kallt, dimmigt och frostigt ute!




Det är fint... men inte behagligt!



Inventering var det ja...
Det som verkade omöjligt att hinna med igår känns lite annorlunda idag.
Vi börjar få rätsida på det hela nu, Elisabet och jag. :o)



Är inte direkt pigg efter gårnattens webcammande med flickvännen.
Men det var klart värt det att få prata med henne och SE henne!




Quornfärssås till middag i måndags, till lunch och middag igår och samma idag!
Och så finns det kvar till imorgon med!! Heheh... varierat va!?! Men så jävla gott!!! :oP


På kvällen efter jobbet ser jag fram emot att få chatta med älsklingen på webcam igen...
...men hon dyker juh aldrig upp! :o(

Sen ringer hon mig på fyllan just när jag gett upp och gått och lagt mig! Och så är hon som sagt full och bara snackar goja. :o/
Det hela blir bara roligare sen under natten... och jag får inte mycket sömn!
Hon vet typ inte vart hon är, spelar svår och snackar bara en massa skit... Sen somnar hon i luren vid  halvfyratiden typ... Orrrka!!! :o(

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0