Jag delar ut kärleksmums till höger och vänster...

Torsdag 28 Oktober:

Ledig från jobbet.
På dagen bakdags. Blir kärleksmums!


Sen ska jag åka och möta älsklingen på jobbet. Tar bussen eftersom jag har med mig 2 kartonger med bakelser! Lär ha frestat alla på bussen med den nybakta doften, muhahahaaa..!!
Är inte helt nöjd med kärleksmumsen eftersom de hade behövt svalna lite mer innan jag skar upp det och stoppade i lådorna. Men men, gott som fan ändå! ;o)
En kartong lämnar jag på Micaelas jobb sen, så får de fika imorgon. :o)
Och den andra kartongen tar vi med oss hem till farmor Eila.

Ja vi promenerar från Micaelas jobb då hemåt till Eila, för "förlovningsfika". Jag har med mig hembakat - och middagen plockar vi efter önskemål om det med oss på vägen, från pizzerian. ;oP
Vi får förlovningspresent och lämnar i utbyte en kartong med kärleksmums till (svär)farmor. ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0