Inte nådig huvudvärk!

Onsdag 1 December:

Jag är fortfarande sjuk och stannar hemma från jobbet. :oS
Har världens jävla huvudvärk också! Känns som att mitt huvu skall sprängas!
Och så slänger vi på det hela "lite" mensvärk också, wohooop... :o/

Bebis lider med mig..?



Aa eller hur att hon gör, hon skiter blanka fan i om jag är uttråkad till max efter att ha suttit inlåst i lägenheten i en evighet nu och varit sjuk och jävlig.
Hon har sina egna bekymmer. Och är nog lite sjuk hon med? Hon nyser och verkar hängig.



På kvällen när älsklingen kommit hem från jobbet beger vi oss ut till Moraberg.
Handlar mer julsaker står på dagordningen. Och framförallt så behöver jag frisk luft!!!

Den friska luften gör underverk för huvudvärken. Skönt som fan att komma ut!
Även om jag höll på att förfrysa några tår på kuppen, på riktigt alltså. SÅ JÄVLA KALLT!

Middag på det hela gör att man mår ännu lite bättre.
Pasta penne med ost- och skinksås. Med parmesan rivet över. :o)



Märks väl att jag bara suttit hemma, eller legat i soffan dårå, i ett antal dagar nu. Så himla uttråkad. Och nu fick jag lite energi då, så efter middagen börjar jag att städa, julpynta mer och slutligen så tar jag och rensar i kläd(SKO)kammaren!! Hahah...
Nu har jag åter igen då två kassar med skor som bortskänkes! Storlek 37. Först till kvarn för dom som känner mig och vill komma och titta... ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0