Inget fel på ugnen..? ;oP

Torsdag 11 November:

Uppe och ute omänskligt jävla tidigt - och det trots att jag är ledig från jobbet idag!! :oS



Väntar på bussen. Ska upp till stan igen då...
Idag är det dags för moment 3 på denna etappen i projekt Baka-kaka-i-Miras-ugn. ;o)
Eller tjaa just nu undersöker vi juh än om ugnen är okej och funkar som den ska! Hehh...



Möter upp Jenny på väg upp till stan.
Mickis var tvungen att jobba och jag ville inte gå själv till den här undersökningen
eftersom min läkare förvarnat om att den kunde vara lite obehaglig.
Jag har efter tips om det från läkaren också förberett genom att ta värktablett innan besöket.

Vi är i god tid uppe på Odenplan och bestämmer oss för att käka McDonalds-frulle innan.



Undersökningen går bra, även om den inte var direkt rolig.
Men nu när båda undersökningen är gjorde vet jag att det inte är något fel på ugnen iaf! :oD
Återstår bara en tripp upp för ett set till med blodprover då... :o)

Men nu hem och sova nån timme! Måste orka festa ikväll...
...för vi ska på gaykryssning, yey!

Passar på att gosa lite med Bebis också. Hon är kelig som fan, som vanligt...
...och stackarn kommer få va ensam hemma en hel natt, ojoj..
Men bättre en natt ensam än att stressa henne genom att ta henne hem till nån annan för så kort tid.
Hon ligger på min mage och sover... och använder min arm som kudde. :o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0