Inbjudningskort, uhh orka...

Onsdag 24 November:

Vi har sjukstuga hemma. Micaela är juh då typ dödsförkyld. Och jag fortfarande sådär hängig och halvkrasslig, orkeslös. Plus att man snorar och nyser juh såklart. :oS

Det är skitväder ute också, så inte direkt lockande att sätta sin fot utanför dörren, nehenej!
Tur det finns onlinepizza då!!! ;oD
Tycker dock synd om pizzabuden som får sladda runt ute på "vägarna", om man nu kan kalla det för vägar - snö i mängder bara. Och mer kommer det bara hela tiden! :oS

Kvällens planerande för min del: Inbjudningskort.
Skissar lite snabbt på vad jag tänkt lite på... men mer än så orkar jag inte med!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0