Inatt kommer hon hem!

Torsdag 18 November:

Ytterligare en tidig morgon den här veckan.
Och inatt har jag inte fått många timmars sömn. Max 3 timmar, osammanhängande. :o/
TRÖTT kan man väl säga...




Det är mörkt i butiken på när man kommer dit såhär tidigt på morgonen, för ljuset tänds inte förrän vid åtta... :oS



Den sista inventeringen idag då. Och vi hinner klart! :o)
Idag får jag sluta tidigare också, så blir ingen 12-timmars.

Jag får ett tips av Carolin om en REA med halva priset på allt i butiken,
så jag bestämmer mig för att ta en sväng förbi stan på vägen hem.
Varför itne när jag slutar tillräckligt tidigt för det och inte har bråttom hem direkt, ingen som väntar där juh...

Det visar sig såklart va fullproppat med folk på Bik Bok!
Först får jag köa i MINST en halvtimme (klockade inte) på att komma till provrum.
Sen meddelade de att kortautomaten inte funkade, så fick springa till automat.
Så tillbaka och köa i en timme för att komma till kassan!
Shit asså säger jag bara! Höll på att avlida!!



Men nån timme senare kommer jag ut i friheten igen.
Och har köpt en grön festklänning, nagellack, bh, tubhalsduk, hårsnoddar och ett linne till Mickis, samt fått en läppglans.



Uppskattar nog inte friheten tillräckligt, för jag svänger in på Ur & Penn också efter det... :oS
Och där köper jag ännu fler hårsnoddar och så ett par jättefina peace-örhängen. :o)

Hemma sen drar jag såklart på mig min nya tubhalsduk och örhängen!




Sen blire att vänta på att flickvännen ska komma hem ikväll/inatt från affärsresan!
Gör det myspysigt hemma...



Det känns jättekonstigt när hon kommer hem sen. :oS
Saknat varandra så mycket och så tjaffsat på distans... Inte alls kul.
Men det är skönt att ha henne hemma igen!

Hon har med sig en present till mig. Hehh... :o)



>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0