Gaykryssning!

Torsdag 11 November:

Efter en powernap på dagen för att samla krafter inför kvällens kryssning så vaknar jag av klockan då... Två minuter efter att klockan ringt, när jag fortfarande ligger i sängen alldeles nyvaken ringer Johan mig. "Är du taggad?" "Ja jag taggar!" Hahah, jag måste ha låtit helt jävla mongo! Alldeles nyvaken som sagt! Hahah...
Jaja, vi bestämmer tid att mötas vid stationen för gemensam färd upp till stan.

Micaela hoppar på i Östertälje. Kommer direkt från jobbet efter sina möten...



Några av de andra som ska med har grundat lite på CP innan...
men det är ingen som är särskilt party än... tack å lov? Hehh... :o)




I hamn i god tid...



...alldeles för god tid. Nu måste vi vääänta för att få gå på. :oS



En öl vid glassbaren då.



Och så till slut får vi gå på! :o)




Det blir tax free direkt, såklart.
Och efter ett ombyte och uppiffning är det hyttparty som står på dagordningen!




Kraaam...




Jag är fortfarande inte tillräckligt full... :oS
Men det ordnar sig snart, efter att jag hällt i mig en liten flaska lakritsshots! Hahah... :oS



Ja och en MASSA annan dricka!



Ojjsan är klockan halv elva redan...
Dags för oss att gå uppåt nu då...



Nu är vi taggade, fulla och glada! ;oP




Så jävla nice med en båt full med glada bögar och flator och ja andra som hängt med.. :oD



Dags att dra oss närmare scenen snart...  klockan börjar närma sig elva... ;o)



Nää, nu ska jag fram!! ;o)



Längst fram minsann.



MAGNUS! :oP



Jag klättrar upp på räcket... heheh..




Fullt med bögar i publiken. :o)






Nää okej, jag kliver ner, så jag kan dansa lite också! Heheh..



Vi är igång!! ;oD




Efter Magnus blir det virrande runt i barerna och dricka lite mer. Säkert (inte) välbehövligt. ;o) 

Sen drar vi oss ner till hytten igen för uppfräschning runt halv ett typ...
Mickis måste pudra sig lite. ;o)
Med tanke på mängden alkohol är det rätt otroligt att vi inte är färdiga att däcka än!
Nejdå vi är taggade! ;oD



Aaa blir nog en del mer å dricka i hytten dårå!
Vi missar juh såklart Samantha Fox och allt annat... men jaja...

Jenny är också drunko...



Efter hyttsvängen så snurrar vi runt i båten mellan olika barer, dansgolv och däck.
Pratar med transor, blir raggade på, hånglar, dansar en massa och dricker ännu mer!

Vid halvfyratiden är vi på den här nivån! HAHAHAH... :oS



Frågan är vad klockan var när vi till slut gav upp och gick till hytten, ingen aning... :oS
Men tydligen var vi visst helt slut vid det laget för Mickis hade däckat på sängen med skor, kläder och allt annat på sig. Och jag hade däckat på henne, också med full utstyrsel!
Jenny säger att hon hade iaf dragit av mig mina pumps för att de är livsfarliga, hahah. Ville inte riskera att jag skulle spetsa nån med dem. ;oP

Jag vaknar till på natten sen och går in och tvättar av mig smink. Tänker mig att jag ska byta om till nattlinne med men upptäcker att jag glömt det hemma. På fyllan och villan blir jag bara ledsen och frustrerad och skiter i allt, ska sova i min partystass!!! Kan juh inte byta till mickis t-shirt eller nåt, näää...
Och Mickis går inte att rubba på eller väcka. Så jag får inte plats att sova nere. Får klättra upp.
MEN jag är så jävla full så jag kommer juh fan inte upp till överslafen!!! Konstigt att ingen i hytten vaknar av mina bravader!!! :oS Jag är vid det här laget så jävla frustrerad att jag börjar typ grina lite, hahah... fyfan asså... jävla fyllesvin...
Till slut kommer jag dock upp och däckar omedelbart.
Shit asså...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0