Full rulle hela dagen!!

Fredag 5 November:

Nu är jag ledig från jobbet då. Men måste ändå upp tidigt.
Idag är det provtagningsdags!
Så upp i ottan och iväg... Tur jag slipper åka ensam iaf eftersom Micaela också skall ta prover. :o) Fast för henne är det här enda proverna, jag däremot måste göra fler sen...

På tunnelbanan på väg upp till stan var det passande reklam. ;o)



Labbet vi skulle lämna blod på var inte på samma ställe som vi var på sist men väldigt nära och ottroligt nog hittade vi direkt utan några som helst problem... Dessutom var det ingen kö utan allt gick som på räls...

Dags för Micaela att åka vidare till jobbet.
Jag däremot åker vidare till Weda och hämtar ut paket, igen.
Den här gången är det kläderna jag beställt som kommit. :o)



Passar på att gå vidare till Willys också och handla mat till ikväll.



Väl hemma igen sliter jag såklart upp påsen med kläderna och kikar...
Det mesta var juh till Mickis men en klänning är till mig och en kofta.
Klänningen var skitful, så den skickas tillbaka - men koftan, den var fin. :o)



Sen leker jag invalid hemma med min ömma arm, heheh...
...och surfar runt på Bröllopstorget och andra bröllopssidor.
Måste hitta min bröllopsklänning igen också! Hade juh hittat en som jag förälskat mig lite smått i men länken var i min gamla laptop... så't bara leta upp den igen då! *pust*



Tur i oturen kan man kanske kalla det då..!?
Hittar bröllopsklänningen igen men hos en annan säljare! Ännu billigare!
Den var svinbillig redan innan men det här är rena rånet!
Messar älsklingen om det och då börjar hon tjata på att jag skall beställa den pronto, nu direkt!
Men jag är feeeeeg....
Efter många påtryckningar från Micaela och några andra på Facebook så gör jag det dock,
jag beställer min bröllopsklänning nu då!!!! ;oD

Lite mer nytta måste man juh göra idag också...
...så tar och ringer till BudJet igen då!
Måste juh få rätsida på det här med återbetalningen av våra flygbiljetter!
Nu har vi fått ett annat telefonnummer att ringa till, hos Travelpartner.
Och wohooo, den här gången får jag tala med en tjej som faktiskt verkar kunna sitt jobb och vet att hon jobbar med service! Hon kan se direkt att våra pengar har dragits men inte betalats tillbaka som utlovat. Mmmhhhmmm precis!!! Och så gör hon omedelbart en utbetalning till oss och beklagar att vi fått felaktig info tidigare.
TACK OCH LOV är detta ordnat nu! Lättnad. :o)

Dags för mig att promenera iväg mot älsklingen jobb nu och möta henne.
(Visst är Bebis söt förresten, hon ligger på nya favoritplatsen, I BUREN! :oS)



Lika bra att passa på att promenera nu när det fortfarande är någorlunda behagligt väder...



Möter Micaela på hennes jobb då.
Och så åker vi ner på stan och kikar lite i affärer.
Typ Bolaget och så, hahah...

Hem och laga mat, fläskfilépasta!



Myskväll hemma, bara vi.
Jag, älsklingen, bebis och våra iPhones. ;o)





Några kalla på det. Och poker.



En omgång poker, där jag bara larvspelade i slutet, fick räcka för jag blev bara så grinig av att micaela vann över mig hela tiden. :o/ Fast det är det ssshhhhhh om, för så var det inte! ;o)


Lång dag...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0