Faster Mira!

Torsdag 4 November:

Innan jobbet idag passar jag på att åka ut till Weda för att hämta ett paket med mina nya skor som kommit. Spännande att få se hur de verkligen ser ut... ;oD
Från postutlämningen åker jag sen direkt till jobbet.

Orkar inte vänta med att kolla på skorna tills jag kommit hem ikväll utan sliter såklart upp paketet på jobbet. Fiiiina! :oD Både med skaftet uppfällt och nerfällt! Gorgeous, gorgeous!



På bussen på väg till jobbet så ringer mamma upp mig också.
Marko och Sanna är på BB! Wiiiiiiieeeee bebis på väg!!! :oD
Jag ska bli faster idag!




Dålig kombo idag då.
1. Världens mensvärk.
2. Spänd för Markos och Sannas bebis!
3. Spänd för provtagning imorgon bitti pga eget försök att få bebis snart... 
Så jäkla ont i magen så jag blir tvungen att gå hem tidigare idag, tyvärr... Funka bara inte å jobba när man har sådär ont...

Innan jag hinner dra hem får jag dock ett samtal från marko på BB.
Nu är HON här. Jag har blivit faster till en liten flicka.
Loui
ska hon heta.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0