Bakfull på båten...

Fredag 12 November:

När vi vaknar på morgonen på båten så är det inte nådigt! Fy fan asså...
Det är INTE rekommenderat att dricka en flaska lakritsshots! Inte över huvud taget alltså! Men att dessutom komplettera det med ett antal cider, Breezers, drinkar och vaffan Tequila på det... Nää det fattar man juh att det inte är bra. Ja man fattar det i nyktert tillstånd - men fan inte just då, tyvärr... :oS
Det är fysiskt omöjligt för mig att gå upp. Så NEJ jag tänker inte hoppa på't igen bara, glömm det. Dom får fan festa utan mig nu! Jag ligger kvar och sover tack! Och vill gärna ha det mörkt, svalt och tyst, tack!
Dom andra festar på.... Jag sover. Jenny sover. Mickis sover.
Fast Mickis får för sig sen vid tvåtiden typ (?) att försöka på't igen sen, så hon går upp till baren själv och drar sig en Jäger och öl. Men det går fan inte, vilket jag förstod utan att prova. Så hon kommer ner sen igen och sover lite mer.

Vid fyratiden är vi tillräckligt människor nog för att komma upp ur säng igen och gör oss iordning. Måste ha nåt att käka fan...
Redo för att gå ut bland alla fyllon då. Man känner sig inte direkt pigg och fräsch... :oS




Restaurangen då! MAT! Bakismat!
Och vad väljer man? Eehhh en sallad!!? :oS
Hur tänkte jag där...!?!



Mickis är smartare och kör på köttbullar!
Och så försöker hon doppa håret i det också..



Efter maten är det bara att gå ner till hytten och packa ihop prylarna då.
Vi mår INTE bra... :o/

Snart dags att gå av... vi hänger på däck..



Framme i hamn. Men det tar juh femton år att lägga till!



Bakismupp...




Äntligen får vi gå av!!
Vill bara hem och dö i soffan nu...



På vägen hem stannar jag och älskligen till vid Grekiska och käkar lite souvlaki. ;oP
Sallad vaffan, vill ha riktig mat nu!



MUMS!!!


Sen avslutas kvällen med att dö hemma i soffan!! Mys.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0