Zombie skall flytta...

Torsdag 26 Augusti:

Är så trött nu så det inte är sant.
Börjat jobba igen efter semestern och nu drar högsäsongen igång för oss också dessutom - och så har jag börjat träna igen i samma veva.
Det känns, kan jag lova!  Känns som jag skulle kunna somna stående. Helt slut. Det enda man vill är liksom bara att lägga sig och få zZzzZzzova...


Inte hunnit med så mycket mer idag än jobbat och sen promenerat hem, Mickis kom och mötte mig halvvägs. Dagens motion kirrat på det sättet, 45 minuters promenad hem fick alltså räcka.

Ja jag har juh ordnat lite saker som behövde fixas också, duktigt nog.
Fixat frimärken och postat några brev.
Och ordnat nytt hem till vår ena katt, Zombie. Vi kan juh tyvärr inte ha kvar honom längre. Det är ohållbart nu... Han behöver miljöombyte nu och kommer nog att få det jättebra hos Malin.
Sorgligt att inte ha kvar honom. Det kommer att kännas tomt utan honom och vi kommer att sakna honom, särskilt Micaela förståss eftersom det är hennes katt och hon har haft honom längre än mig alltså. Men det blir nog bäst för alla så, oss och honom.
Så Bebis får prova på att vara ensamkatt hos oss då. Tror att hon kommer trivas bra som det. Men om inte så får vi se sen längre fram då vad som händer...
Zombie skall iaf flytta in hos Malin på söndag och få provbo där. Hoppas att det funkar bra. :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0