Zombie flyttar...

Söndag 29 Augusti:

Mickis är bakfull som fan. Och vaknar på soffan - för hon däckade där och jag orkade inte hålla på i en evighet och försöka väcka henne...

Blir bakispizza idag. Efterlängtat med pizza, för nu var det fan ett tag sen! :o)
Men när den kommer sen blir det en liten besvikelse....
...för den är bränd i botten - men samtidigt KALL. Kall pizza, som stått ett tag, mums. :oS
Men nog åt man upp det...



Idag är det dags för Zombie att flytta. Malin skall komma och hämta honom.
Mickis är ledsen. :o/
Undrar om Zombie anar, för han ligger snällt i min famn som en liten bebis i en evighet...
Nog för att han är typ världens gosigaste katt - men stilla brukar han inte ligga, hahah...
Och jag får självklart allergi!
Ja, av någon anledning är jag juh mer allergisk mot honom än Bebis. Brukar inte få utslag av henne på samma sätt som av honom. :oS
Syns inte så bra på bild men ser ut som jag har nån äcklig sjukdom...



Det är sorgligt att han skall flytta. Vi kommer att sakna honom, speciellt Mickis såklart,
men det är nog det bästa för alla.
Han kommer nog att få det jättebra hos Malin. Tror verkligen att det bara är miljöbyte som räcket.
Hoppas det går bra! :o)

Jag tror faktiskt att det var så att det blev för mycket på en gång för honom där i våras...
Mickis röjde lägenheten, jag flyttade in med mina möbler, vi målade och tapetserade om och hela hemmet ser bara helt annorlunda ut nu och så slutade Mickis dessutom att röka inomhus, så det luktar även annorlunda här.
Var väl för mycket på en gång då och så började han kissa inne... och så blev det väl en dålig ovana som det vart svårt att få bort. Eftersom han inte kissat inne förut så tror jag som sagt att ett mijöbyte kan lösa det. Här blev det bara en ond cirkel nu...
Tror han anpassar sig bra också för han är en slampa som gillar alla och gosar med vem som helst! Inte rädd för något heller...
Vi håller tummarna - och vi tror det är bäst för honom.

Jag får överlämna Zombie till Malin, för Mickis klarar inte av det. Jag känner mig elak, för det känns soma tt jag ger bort hennes katt - även om det inte är så det är. Vi tror juh båda att det här är det bästa och om hon inte ville så hade vi juh behållit honom... men nu funkar det juh inte så bra.


När Malin hämtat Zombie åker vi till Willys med Ola och storhandlar.
Och Mickis missar Victorias Secret Fashion show, muhahahahahaaa vad synd om henne, not!

Sen är det soffan som gäller resten av kvällen.


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0