Drömmar...

Onsdag 18 Augusti:

Shit va jag inte är pigg å glad idag! Glömm PMS... nu snackar vi mensmonster! 2 jävla dagar för tidigt!!! INTE GLAD!
Ja, dels så vill man juh inte ha skiten en sekund tidigare än vad man måste...
Och dels så vill jag juh ha min cykel i ordning, för det underlättar juh sen... ;o)

Tur för Micaela att hon skulle iväg till jobbet, så hon slipper en tjurig flickvän!
För under dagen hinner jag lugna mig lite iaf. :o)

På eftermiddagen sen är det dags för lite mer motion då.
Jag promenixar iväg till älsklingens jobb för att möta henne. Det tar 50 minuter dit...
..och under de 50 minuterna håller jag på att dö!
Ja, jag har juh varit sjuk och mest bara hängt hemma inomhus, så för mig har det juh känts som att sommaren är över...
Så jag tog juh på mig en tjockare tröja för promenaden! Snacka om att svettas och våndas i solskenet! Shit asså, inte alls nice. :oS
På hemvägen sen med Micaela så har jag den tjockare tröjan i en påse istället, för jag hade juh en kortärmad tröja under... Nej fråga mig inte varför jag inte tog av mig på ditvägen... :oS
Trevligare att promenera med sällskap, det är det alltid. Då kan man juh snacka bort tiden och 50 minuter känns plötsligt inte alls lika länge... :o)

Väl hemma igen så duschar Micaela en snabbis... men sen är det dags att gå iväg igen. Till affären och handla mat.
Och när det är gjort så är det grilldags på balkongen!
Ja, det är juh fortfarande sommar, så... :o)

I övrigt så funderar vi på resmål nu...
Vi har bestämt oss för att försöka vara lite duktigare med våra pengar! Typ inte supa bort dem bara - utan försöka lägga undan så vi kan åka utomlands i vinter, typ Januari. :oD
Vi ska inte boka något nu än utan skall avvakta och kolla hur sparandet går först... men vi kikar juh lite på resmål. Vart kan man åka då...
Först var jag sugen på Gambia... men nu är jag inne på Goa... Får se vart vi hamnar sen till slut!! Om någonstans... :oS
Vi vill iaf ha sol, värme, vatten och paraplydrinkar kan jag tänka mig också... ;oP



Vi fortsätter drömma då... och försöka spara!
Och hålla igång och motionera med, en bra anledning det här med...
Vi SKA klara det, för vi vill komma iväg nånstans... på en liten kärlekssemester, höhöh, bara jag och min fina...

Jaja, tills vidare är det en drömm.. tills vi lyckats spara då... vilket vi alltså SKA göra.

Onsdagskvällen spenderas sen med mer spelande!
Vi hade beställt ett spel innan min xbox klappade ihop i helgen... :'o(
Och nu har spelet kommit! Så bara att hämta det då... och så tar vi svängen förbi hos Jenny och lånar hennes xbox! 
FINAL FANTASY XIII
:oD

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0