TYLÖSAND, HALMSTAD...

Söndag 25 Juli:

Bakis såklart, men vaknar ändå i någorlunda vettig tid.
Kan juh inte sova bort Halmstad... ;o)

Och vi ger oss ut på stan i Halmstad på dagen.



Det är rätt dött på stan på söndagar - för att till min stora fasa upptäcker jag att de flesta affärerna är stängda på söndagar!!! Vaffan, ta mig till civilisationen!! ;o)
Fast det är juh skönt att slippa en massa folk!



Restauranger iaf öppna och vi går och käkar på en.
Var sugen på pasta... men det fick bli pizza sen trots allt.



Maten var helt okej på det där stället men servicen sög rätt igenom.
Och vi höll på att få jobbiga bordsgrannar i form av ett stort killgäng... men de blev tvungna sen att sätta sig vid bordet bakom istället. Dock glodde de och lyckades klämma fram "Shake that ass" när vi passerade ut sen... Orka. :oS



Efter att ha handlat lite snacks å så påå Hemköp
(där jag fick visa leg för att få köpa Ipren!!!!!!!!!!)
så tar vi en promenix hem till Rickard igen.



Bakissnacks.



Jag och Micaela kollar på en film medans Åsa och Rickard åker iväg en liten sväng.



När Åsa kommit tillbaka får vi lite mer sightseeing
och vi passar även på att handla dricka och snacks till bilresan inatt. :o)



TYLÖSAND!



Gessle's jävla hotell...




Vi går ner till stranden då...






Det är en lång sandstrand.
Jag har på mig sandaler och fötterna åker ner i sanden.
Äckligt och skönt på samma gång! :o)





Flickorna känner på vattnet.
Jag behövde inte, för jag var inte så uppmärksam och fick vatten över fötterna (och skorna) ändå när en våg kom... Det var rätt varmt.




Det fläktar på rätt bra på stranden där... ;o)





Och så har vi pissat revir på Tylösand också! ;o)





Det var stranden det.
Nu skare kikas på lyxhusen... hahah... ;oP



Mot Halmstad igen...




Förlåt?



Någon som hade bråttom? :oS



Middag i stan i Halmstad.



Shit vilken tid det tog, snacka om ineffektiva de var! :oS




Nåja, maten var god iaf.



Hem till Rckard igen.
Nu måste Åsa få vila lite, hon ska köra inatt.



Och på natten drar vi iväg. Det är kolsvart!




Vi måste stanna och vila lite på vägen.
Eller Åsa behöver frisk luft, trött. 



Ja vi är alla rätt trötta.



Det är lite läskigt till och från under resan eftersom Åsa är så trött, svajjigt!  
Man undrar om vi kommer fram helskinnade! :oS



Ååå vår gata! Hemma snart!



Home sweet home!!
Tyvärr känns det inte bara skönt att komma hem... 
...eftersom vi har the cat from hell, vill man veta... :oS



Nåja, bara att gå upp... vill däcka nu!!!


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0