PRIDE, värsta fyllan... :oS

Torsdag 29 Juli:

Idag regnar det! Och det REGNAR ordentligt, bara vräker ner... :o(
Man får inte direkt lust att ge sig ut i det här vädret, så vi muppar bara hemma under dagen...
På eftermiddagen sen bestämmer vi oss för att ta oss ner på stan iaf för att käka och handla på Bolaget...

Bolaget är avklarat. Nu mat.



Vi är dygnsura!
Jag glömde paraplyt och Mickis vägrar använda en.



KEBAB! :oP
Så som kebab ska vara!!



Ja hem då... för ombyte.
Sedan möter vi Johan för att åka upp till stan och börja dricka på tåget... Öl & cider! :o)
...och i stan möter vi upp Jenny också.

Medans vi väntar på Prideexpressen (bussen till Prideparken)
så shottar vi medhavda lakritsshots!
Japp, vi hade med oss en flarra hemgjord goooodisdricka och shotglas, ambitiöst! ;oD



En omgång till...



..eller fler, hahah... SKÅÅÅL!!! ;oP



Idag blir det inte nåt häng utanför, det har juh regnar och är blött, vem vill sätta sig på marken då!!

Innan vi går in  Prideparken shottar vi resten av vår flarra med lakritsshots.
Tror jag shottade totalt 6-7st. :oS

In då, schlagerkväll. :o)



Vi är inte sååå fulla än, alkoholen har inte riktigt hunnit kicka in än, hehh...
Och än så länge kämpar jag på med högklackat, i lervällingen.




Party on...



Ja, mer öl behöver vi... ;o)



Nu börjar jag bli rätt så jäkla lullig... det syns och det märks!




Dags att byta till sandaler!!
För jobbigt med 13 cm höga stiletter som hela tiden sjunker ner i leran.



Å så dog mitt batteri till kameran, så resten är Jennys bilder...



Mer öööööl....



Skål på det!!




Ja som sagt är det LERVÄLLING överallt.



Vid parkstängning drar vi vidare på den stora schlagerfesten.
Vi struntar alltså i tjejfesten...

Vid det här laget är jag helt waisted, verkligen shitdrunk! Men dansas skall det...



Dansas och dansas, för tydligen lullade jag mest bara runt och vinglade in i folk... :oS
Och ändå har någon köpt mer dricka till mig..!?!?! :oS



Shitdrunk var det ja... :oS
U talkin to me..? Hahah...



Nån som blir förvånad att Mickis tydligen tyckte att vi skulle dra hem sen,
för jag var för full, ehh joo jag kan tänka mig... :oS


Vi tar Prideexpressen in till Sergelstorg och sen minns jag inte så mycket... men tydligen ville de andra gå på McDonalds och jag hade sagt att vi minsann inte sak till nån jävla McDonalds, hahah...
Mmm ja sen var vi visst på McDonalds iaf... Hummn... :oS

Och Mickis var inte så jävla nykter hon heller, för hon trodde att bankomaten svalde hennes kort!! Men hon kan inte ens ha stoppat i den i automaten för hon hade kvar den sen, hahah...

Svarttaxi till Södertälje...
...jag sover typ... ja nästan ända hem...
...MEN sen plötsligt vaknar jag till och börjar slita efter en plastpåse från min tygväska... MÅSTE SPY!!!
Hinner bara få tag i påsen innan det kommer upp.
I den påsen fanns mina pumps och shotglasen vi hade med oss... :oS
När vi kommer ur taxen får den påsen dra åt helvete, hejjjdå... YAKK liksom... :oS
Det var första gången ever jag spytt på fyllan, det där är bara något jag INTE gör... :oS
Jaja, jag ramlar sen i backen och Mickis får hjälpa mig upp, för jag kommer inte upp på egen hand... Sen kommer varken jag eller Mickis ihåg hur vi kom upp till oss...
...men väl hemma fick Mickis duscha mig och mina äckliga fötter, samt tvätta min leriga tygväska! Så söt hon är!!  :o)
Och vi upptäcker att jag sumpat mitt ena örhänge! Favvoörhängena!! De stora peacemärkena... Buhuuuu... :'o(
Favvoskorna spydde jag på och sumpade favvoörhänget... jippiiiii va lyckat!!

DAGS ATT DÄCKA KANSKE... ååååååååååångest imorgon!!! :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0