PRIDE PARAD 2010!

Lördag 31 Juli:

Idag blir det till att göra sig i ordning i tid och komma ut, höhöh... för det är PARAD!!
Vi tar svängen förbi Bolaget och sen blire till å sätta i Berzeliiparken och invänta tåget. :o)

Vi möter de andra där...



....och så knäcker vi några då i inväntan på tåget, ja paradtåget alltså. :o)




Och där kommer den!



Söta barn som sitter snällt och picknickar. De verkar inte så intresserade av Pridetåget... :o)



Vi förflyttar oss lite för att kunna se bättre...
Och medans vi, jag och Mickis, står en bit bakom de andra människorna
och tittar och håller om varandra så är det plötsligt vi som blir fotograferade av folk istället!! :oS



Vi förflyttar oss lite till för att få bättre plats. :o)



Scandinavian Leather Men.



Dekadance.



Nu börjar det, planenligt, bli dags för oss att hoppa in i paradtåget
och vi hoppar in i första bästa någorlunda passande ställe.
Där går vi!! :oP



Vi dricker och går... ;oP



Fick bli att gå med anarkisterna!!
Hummn ja, så fick det bli. ;o)



Sen så vart några av de andra flickorna akut kissnödiga,
så vi vart tvungna att hoppa ur tåget igen för att leta upp första bästa buskage!
På vägen blev jag påraggad av en tjej, hohoh... ;oP
Men jag sprang ikapp min fina flickvän istället!
Och så kissade jag offentligt, uschh...

Dags att hoppa in i paraden igen då!!!
Där är jag på väg in med min leopardklänning och peaceväska...



...och det var juh lagom!
Nu går vi med QX istället, det var juh dem vi från första början planerat att gå med! :o)



Massa glada människor i paraden... :o)



När vi kommer fram till Prideparken går vi inte in direkt utan sätter oss istället på gräset utanför
för att dricka upp vår alkohol.



Det är solsken och VARMT idag!
Vi skyddar oss till och från med hjälp av paraplyer.
Camilla tar en powernap... ;o)



Jenny och Mickis på väg till "toaletten"...



Paraplyt funkar juh som skydd också om man vill pussas ifred... ;o)



Två flickor som kombinerar träning med hångel...
Push-up-pussar...



Önskar jag också hade tänkt på solbrillor!





Dags att röra sig inåt, till Prideparken alltså.
Och dricka lite mer öl/cider där inne. ;oP



Mer uppträndanden...




Efter tolvslaget sjunger flickorna för mig!
För jag fyller år!!!



Mickis och jag shoppar pins!!



Och ÄNTLIGEN fick jag min pin som jag suktat efter länge nu!!!
Denna:



"Dip me in honey and throw me to the lesbians"
I LOVE IT!
Mickis däremot tycker att jag ska stryka s'et, hahhah... ;oP


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0