Nya vinterpjuck..?

Till hösten/vintern behöver man juh nya pjuck.
Och ny jacka. Men jag är fortfarande så kär i min kappa från förra året, så kommer nog att använda den en del.
Har hittat stövletter som skulle passa perrrfa ihop med min kappa. TVÅ par! Men det är viss priskillnad på dem och de är rätt så lika varandra!


Första paret finns på Scorett, för 1299:-



Andra paret finns på Ellos, för 449:- Liiite billigare alltså.


Lutar mest åt de från Ellos, för de är juh rätt lika va...!?
Måste spara pengar, måste spara pengar... :o)
Undrar om jag skulle ta och beställa dem... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tycker de från Ellos va finast... :P

2010-08-24 @ 22:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0