Jenny får bjuda på middag...

Måndag 26 Juli:

Kom hem från Halmstad på morgonen, kört under natten.
Sovit såklart sen under dagen.
Sen blir det till att handla mat och gå på Bolaget på kvällen...
och så får Jenny äran att komma och laga middag åt oss på kvällen, vi är sugna på spaghettigratäng! ;oP

Jag gör fetaostsallad. Jenny spaghettigratäng.





Ikväll bestämde jag mig för att dricka rödvin...
...och fick för mig att prova detta spanska vin. Vart inte så förstjust i det.



Mickis står för underhållning.
Vi pratar och dricker lite vin...



...vissa dricker mer vin än andra och typ däckar i vår soffa, hahah... ;oP



Dags att wrap it up nu kanske...?
Jenny ska palla upp och jobba imorgon också, heheh... :oS


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0