Jag fick presenter!

Fredag 13 Augusti:

Fredagen den 13:e... tur jag inte bryr mig...
What could go wrong... jag ser redan ut som en anka som åkt på fett med stryk, kvack kvack... Seriöst alltså, jag gör det! Inte bara jag som inbillar mig, älsklingen säger det också. Fast hon försöker påstå att jag är söt ändå men så dum är jag inte så jag skulle gå på det....
Tyvärr var jag juh för miserabel för att tänka på att fota - men jag kan säga att det såg bra mycket värre ut idag än igår, så tjaa...


Micaela jobbar. Jag är ledig och så är Jenny.
Hon kommer över på dagen och vi fikar med frukt och Cola.
Me like fruit! :o)



Jag får födelsedagspresenter av Jenny, eftersom jag fyllt år (för nästan två veckor sen)...
Fick en kylväska, en stor mjuk med sött mönster på. Glömde fota den med....
...men knäppte en bild på örhängena jag fick.
Stora peaceörhängen med strass på.
Jag gillar juh peacemärken... :o)
Tack tack. :o)



På kvällen sen bjuder jag Micaela och Jenny på middag.
Gör lasagne!
Och sen är jag helt jävla slut efter det. För stor ansträngning.
Jepp, tydligen fortfarande sjuk... :o/



Och kvällens snacks:
Glass med maränger, grädde och lakritssås.


Kvällens underhållning består av xbox-spelande.
Vi, eller faktiskt mest Mickis och Jenny, turas om att spela Residens Evil 5. :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0